divendres, 30 de juliol del 2010

Aerogenerador a l'estació de l'Aldea

Estació de l'Aldea: aerogenerador instal·lat per AdifDimecres vaig anar a l'estació de l'Aldea i vaig veure que havien instal·lat l'aerogenerador que hi ha a la imatge que adjunto. Segons el bloc Costa Brava Natura, és un aerogenerador de fins 5 kW que Adif ha instal·lat per al consum propi de l'estació, amb un eix vertical, no horitzontal com els que veiem en els parcs eòlics.

De soroll, el dia que hi vaig ser, no en sentia gens i l'impacte visual, comparat amb la resta d'elements de l'entorn de l'estació, podríem dir que és nul. Segons el mateix bloc, Adif havia d'instal·lar-ne també un a Llançà, a l'Alt Empordà.

Creative Commons License + GNU FDL

1 comentari:

pqs ha dit...

Sí, jo també em vaig sorprendre molt positivament quan el vaig veure. De fet, crec que té un impacte visual positiu, ja que trobo que és força bell.