dilluns, 27 de novembre del 2006
La majoria odia l'atenció telefònica automàtica
La majoria d'espanyols, el 59% segons un estudi estadístic, odia l'atenció telefònica automàtica. Qui no ha hagut de prémer tecles com resposta de preguntes de l'estil "si desea realizar una consulta técnica pulse 0" o "si desea hablar con un operador pulse * o no diga nada",... ? Ens sentim ignorats per les empreses que ens donen servei? I tant! Tot automatitzat. El problema passa a resoldre's segons la política de cues establerta i de forma totalment despersonalitzada. I de passada no et pots quedar descansat maldant la persona que t'atén. Jo sóc dels que deixa passar les opcions per parlar amb l'operador/a humà/ana.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
1 comentari:
L'altre dia vaig anar a casa d'una amiga de la meua dona a instal·lar un router inalàmbric de Telefónica. Vam haver de trucar al servei d'atenció telefònica i la veu de robot que ens va atendre era total. Gairebé no s'entenia el que ens deia!!
Publica un comentari a l'entrada