dilluns, 19 de febrer del 2007

Versió RAC 1 a Amposta

El proper dijous 22 de febrer el programa Versió RAC 1, de RAC 1, es farà des de l'auditori de la Unió Filharmònica d'Amposta. Un dels col·laboradors del programa, Xavier Vidal, manté un bloc, a més de ser qui cada setmana parla de temes tecnològics. El bloc, si el visiteu potser el veureu una mica malament perquè tenen un merder de guarniments que molesten més que ajuden.

Sobre l'espai tecnològic setmanal, només dir-vos que malgrat parlar en general cauen en el mateix que la resta de mitjans, publicitat gratuïta de Microsoft i altres empreses cada vegada que treuen alguna cosa nova. De les alternatives en parlen menys en proporció. El bloc, a la vegada, és un recull de parides de la xarxa bàsicament. Ja veieu que no em fa gaire el pes aquest espai.

Sobre el programa, és un dels que escoltava bastant fa un temps. Però, m'he cansat. M'he cansat que parlin dels temes de la premsa rosa com si ells no hi tinguessin res a veure però, mostrant-se tant al dia com les pròpies revistes. M'he cansat que imitin un senyor castellanoparlant que parla el català com pot, amb tot un conjunt de trets identificatius que el ridiculitzen. M'he cansat que se'n fotin de l'estrafolari mag Fèlix i ara el tinguin convidat un dia a la setmana -per fotre-se-li a la cara-.

Passa però, que a la tarda, les alternatives de la ràdio són poques.