dimarts, 15 de gener del 2008

MacBook Air

Apple ha posat punt i final als rumors que s'esperaven per a la MacWorld Expo. Una de les novetats, la més comentada, és el MacBook Air, el portàtil més prim del món, amb 1,94 cm de gruix. Es tracta d'un portàtil que, excepte si s'agafa com opció, no duu unitat de CD/DVD. En cas de voler-la es connecta via USB a l'ordinador. La comunicació entre el MacBook Air i la resta del món ha de ser mitjançant una xarxa sense fils. No té port Ethernet i es pot demanar també com opció el convertidor d'USB a Ethernet. Sí que entreguen els discos d'instal·lació. Sembla que Apple s'ha volgut avançar a l'era sense discos, que han volgut córrer més a fer desaparèixer les unitats de CD/DVD que no pas es va trigar a deixar de posar unitats de disc de 3,5" en els ordinadors.

L'altra novetat és la posada en marxa, als EUA, del lloguer de pel·lícules per a l'Apple TV. Ho comentava fa poc en una altra entrada. No m'imagino llogant una pel·lícula perquè em forcin a veure-la en un temps limitat. Jo vull poder mirar-la, ja que la tinc al meu ordinador, quan vulgui. Jo vull que, ja que hi ha un cànon, no s'utilitzi el DRM per impedir-me la còpia privada. Veurem si aquest lloguer de pel·lícules arriba a Espanya.

1 comentari:

Jordi Roig i Valldepérez ha dit...

Has vist el vídeo de presentació, amb el sobre i tota la pesca? Per als amants dels gadgets, és molt temptador.

Salut!