divendres, 9 de novembre del 2007

RTVE i Kewego

Ahir vaig veure un video del gol de Belleti a la final de la Copa d'Europa que va guanyar el Barça contra el Chelsea, al bloc de Mireia i Robert. Em va cridar l'atenció que el video, al seu costat inferior dret, tenia el logotiv de TVE. Normalment aquí apareixeria el logotip de YouTube o de qualsevol altre servei de publicació de videos en línia. Per això vaig fer clic sobre el logotip i em vaig trobar amb Kewego, un servei de publicació de videos en línia que també ofereix solucions empresarials.

Entre aquestes solucions empresarials hi ha els videos de la Premier League, espai publicat per RTVE utilitzant Kewego. Si hi entreu veureu com alguns partits es retransmeten en directe per Internet al lloc web.





Viral Video from Kewego - kewego
Viral Video from Kewego - kewego